Светослав Александров
Маркетинг & Социални Мрежи
Защо бизнесът ти трябва да бъде в ТикТок?
ТикТок е платформа, която последните 2 години набира все по-голяма популярност. Потребителите постоянно се увеличават, а с тях и присъствието на все повече и повече брандове. Най-големият плюс е голямата ангажираност на потребителите към съдържанието.
Накратко да разкажем за функциите на платформата. …Тик Ток е мрежа, в която се споделя видео съдържание, което е с дължина от 10 секунди до 3 минути. Хората успяват да се забавляват, да се запознават с нови хора. Научават нови неща и да откриват себе си във видеата на другите. Едно от скритите оръжия на ТикТок е неговия алгоритъм. Той перфектно открива нуждите и интересите на всеки потребител. Успява да му показва интересно, релевантно и различно съдържание всеки път. Това е и причината за задържането на аудиторията.
Например, ако даден потребител гледа видеа свързани с кулинария, готвене и рецепти. А Вие имате ресторант, който създава и споделя видеа на кухнята, храната и рецептите. То платформата ще покаже Вашите видеа на хората, които биха ги гледали с интерес.
... Ами негативите на платформата?
Все още се натъкваме на много критики към ТикТок, които твърдят, че платформата е само за забавление. И главната аудитория в нея е под 18 години. Наистина, в началото беше така, но като всяко друго нещо и ТикТок се промени. А фактите, които ще Ви покажем, ще Ви убедят в това. Всеки бизнес трябва да бъде в ТикТок и може да извлича ползи от всяко ‘перо’ на дигиталния маркетинг.
Големите имена от бизнес индустрията започнаха да участват активно в ТикТок. Така успяха бързо да изградят аудитория, която постоянно взаимодейства с техните брандове. Но това не е платформата, в която големите имена имат предимство. Тук предимството се дава на креативните бизнеси, които могат да дават стойност на своите потребители. Невероятните сили на алгоритъма позволяват на всеки малък и среден бизнес да се конкурират с най-големите играчи на своя пазар.
ТикТок - ПЛАТФОРМА ЛИ Е ЗА РЕКЛАМИ?
От скоро ТикТок пусна и възможността за рекламни кампании. Те позволяват на голяма част от бизнесите официално да включат участието си в платформата в своите маркетингови стратегии.
Това, че ще навлезете в ТикТок не означава, че загърбвате другите си дигитални активи! Напротив, Вие запълвате цялата картина на дигиталния маркетинг. Актуалността ни позволява да се конкурираме и да завладяваме нови позиции в нашата пазарна ниша. Използването на нови платформи, които доказано работят, може единствено да донесе ползи на Вашия бизнес без значение от неговата разновидност.
Нека бъдем различни! Платформата дава съвет на всички рекламиращи да спрат да мислят по традиционния начин за рекламиране, а просто да правят ТикТок.
Потребителите много лесно разпознават органичното и стойностно съдържание от просто поредната реклама. Съответно видят ли такава, то те няма да предприемат никакво друго действие, освен да я подминат. А това случи ли се няколко пъти, алгоритъмът ще Ви “накаже“.
Целта е една и тя е ясна: Да бъдем себе си.
Активните потребители на месечна база в ТикТок са над 1,1 миллиарда души. Последните тримесечия платформата не слиза от първите места по сваляне на приложението.
Статистиката показва, че над 25% от потребителите правят покупка или проучване на продукт/услуга след гледане на видеа в мрежата. Сами можем да си отговорим дали това е правилната платформа за нас. Малкия и среден бизнес показва повече от добри резултати на локално ниво. Така успяват да изградят многобройни аудитории и да подобрят своите бизнес резултати много по-бързо в сравнение с другите социални мрежи.
Използването на така наречените ‘трендове’ или създаването на такива може да представи Вашият бизнес пред повече от милиони хора.Които никога досега не са подозирали за Вашите продукти или услуги. Ясно е, че не всеки ще направи решителната крачка за покупка или проучване на продукт именно през ТикТок. Но сме сигурни, че за изграждането на бранд и неговата разпознаваемост това е един от най-важните и задължителни способи.
Възможността за обратна връзка и отговор на въпроси.
При създаването на видеата, ТикТок позволява да се отговаря на предишни коментари. Това позволява на собствениците на бизнеса да виждат и отговарят на обратната връзка на потребителите. Също и да отговарят на разнообразни въпроси свързани с продуктите или услугите.
Никой не може да Ви гарантира, че Вашия бизнес ще процъфти, ако използва ТикТок. Но вярваме, че използвате ли го правилно, ще трупате дивиденти.
Искаме да кажем на всички Вас, че никога не е късно да се влезе в нова платформа. С качество, стойност и релевантност винаги ще се постигат добри резултати.
Не чакайте повече, а започвайте да правите ТикТок акаунт за своя бизнес, правете видеа и започвайте. Резултатите Ви очакват!